torsdag 12. mai 2011

Mine barn, Johannes Olander & Maren Elisabeth!

Det er lenge siden jeg har blogget om mine vakre sjarmtroll. Derfor tenkte jeg å legge ut et lite skryte innlegg.

Dette er Johannes. Han blir 3år den 2.september.

Dette er Maren, hun blir 2år den 1.september.


Som dere sikkert forstår, har jeg da pseudotvillinger. Som er en betegnelse på barn med under 24mnd mellomrom. Mine har da 1 dag under ett år. Helt utrolig å bli gravid på eksakt samme eggløsning 1år senere.


Maren er vår lille tullehøne. Hun er fjåsete, og er litt av en luring. Hun liker oppmerksomhet, og danser og synger hele dagen lang. Maren er sta, og en skikkelig harding. Hun er veldig flink til å tisse og bæsje på potta, og er blitt veldig flink til å snakke.




Johannes er den lille pensjonisten vår. Han er snill som dagen er lang. Og er en herlig unge. Han er den seriøse, og er veldig langt fremme både motorisk og psykisk. Han har spist med kniv og gaffel siden han var 1 år gammel. Og har sluttet med bleie for lenge lenge siden. Han snakker som en foss. Og snakker hele og lange setninger.


Så dette er mine hjerter.
Selvom jeg bare var 20år når jeg fikk Johannes, føler jeg at oppgaven som mor har passet meg utmerket.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar