torsdag 5. mai 2011

Jeg har ikke kamera for hånden nå. Men litt mobilbilder får duge imens, det er bedre enn ingen bilder vel.

Som i de fleste hjem, har sommeren kommet litt etter litt inn i interiøret. Til stadighet, våkner vi overrasket over at været er skuffende. For man kan vel egentlig si at det er en stund til sommeren er her for fullt. Vi bor jo tross alt i Norge. Men, det går da ann å begynne å innrede, og flytte sakte men sikkert ut i hagen, selvom gradene skjeldent bikker over 5+.



Ikke bare ute, men inne har det også kommet litt sommerfarger. Ja, tenk det. Melissa liker farger. Det er noen år siden.


En dag kom min vakre, skjønne mann hjem med denne. Det rare var at jeg tidligere på dagen så denne i blomsterforretningen, altså potten. Det var kjærlighet ved første øyekast. Spesiellt siden jeg tidligere i uken hadde fått den store balja lenger ned i innlegget av min mamma. Det virket ikke som at Kim likte potten, men sannheten var jo at han allerede hadde kjøpt den. Vakre mennesket<3

 
Og denne fikk jeg av min mamma, som også lurte meg trill rundt. Jeg så denne, og likte den veldig godt. Sannheten er at jeg ikke hadde råd til å kjøpe den, den var dyr. Og med lyng oppi, kostet den mer enn jeg kunne ta meg råd til. Mamma kjøpte seg den, med to lyng oppi. Vi kom hjem, og jeg var litt sjalu, men samtidig unnet jeg henne den veldig. Faktisk mer enn meg selv. Hun har nemlig veldig uflaks. Og søsknene mine har en tendens til å knuse alt hun eier og har. Det jeg skal frem til er at når vi kom hjem, ga hun den til meg. For det hadde hun hatt tenkt til hele tiden. Jeg måtte  jo bare ta imot, siden hun ikke ga seg. Når jeg får lønn er det ikke tvil om hva jeg skal kjøpe til henne. For det beste jeg vet, er nemlig å handle til henne eller til barna.



Nå skal jeg slenge meg i sofaen, sammen med min lille mops, og min gode mann. En kopp te har jeg til og med fått. Og kanskje jeg får litt massasje også?


-Melissa

1 kommentar:

  1. Pottene var nydelige,og så likte jeg godt blomsterkassa/kurven også ;-)

    SvarSlett