mandag 2. mai 2011

Howard sofa selges med tungt hjerte.

Enda en ting jeg skal "kvitte" meg med er denne howard salongen. Egentlig ufattelig flott, men på grunn av mitt kirsebærfargede gulv, blir fargen feil.

Det er da dun puter, og hjul. Som på en skikkelig flott kvalitets howard salong. Avtagbare putetrekk, enkel å vaske. Ny pris: over 20tusen kr for en sofa.

Litt bilder fra jula i 2010.




Her ser dere en bit av fargen.

Den ene sofaen, har et hull/rift. Uten betydning da man kan slenge et pledd over.

Jeg tenkte å få den bort ganske snart. Og kan være behjelpelig med transport.

GI BUD.



Så, er det noen interesserte?

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Gratulerer med ny blogg og ny plattform,da er vi to ;-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Heihei :) Velkommen på blogspot :) laget en link fra meg til deg under "mine venner blogger også " :D

    klem fra Anne-Marthe:)

    SvarSlett