mandag 2. mai 2011







Hei igjen!



Ja, da var det en stund siden sist.



Siden sist har det skjedd en del. Sommeren har ankommet "sarp vegas", og formen min har vært ubeskrivelig dårlig. Jeg skal oppsummere ukene ved en senere anledning.



Påsken har vært her, og dere har ikke sett et eneste interiørbilde. Jeg føler meg litt amputert når jeg ikke blogger, det er på en måte en del av meg, selvom det høres helt vanvittig ut, så er det slik det er for en blogger.



Dere andre, med en kronisk sykdom, vet hvordan det er når kroppen angriper seg selv. Og da blir de fleste "unyttige" ting satt på vent. Jeg håper at det blir bedre tider nå da, slik at jeg kan få denne bloggen opp å stå.


På bildet er jeg barnevakt for ei lita tulle på en uke. Synes det var et fint bilde!

I dag har jeg fått en god nyhet, hva, forteller jeg også senere. Det er forandringer i livet vårt, og det er jaggu mye å vurdere og bestemme seg for. For meg som er såå ubesluttsom, er dette ikke lett!




Vi har gjort mye koselig som familie i det siste. Både eventyrfabrikken, tivoli, shopping og vært ute store deler av dagen.

Jeg skulle gjerne delt bilder, men jeg klarer ikke å få bildene under innlegget. Hvordan gjør jeg det??:)
























1 kommentar:

  1. Nå må du fortelle da :) Blir jo veldig nyskjerrig vettu :) Håper formen din blir bedre snart da :)

    SvarSlett