torsdag 12. mai 2011

Bloggens innhold...

Jeg har jo som noen vet blogget på www.baremelissa.blogg.no tidligere.  Innleggene har jeg ikke slettet, da jeg synes det er trivelig å gå tilbake å se på det. Er dere ute etter interiørinnlegg, eller mammainnlegg. Så kan dere gjerne sjekke den gamle bloggen.

Bloggingen på denne bloggen, eller generellt de siste måndene. Har blitt satt på vent. Trist, men slik er livet. Har man ikke tid og energi, så har man ikke tid og energi.

Jeg håper jo at sommeren skal gi meg et lite piff da. Fordi bloggingen er egentlig noe jeg elsker å holde på med. Og/men det er kommentarene som gjør at jeg får lyst til å fortsette, det at mennesker interesserer seg, og er deltagere i en liten del av mitt liv.
Jeg har ikke vært en rosablogger, før inntil nylig. Jeg har blogget om vonde følelser, tanker, og til og med lagt ut bilder av min brystoperasjon, der jeg forminsket brystene. Dette er fordi jeg selv ikke tar meg selv høytidlig, og jeg vil hjelpe og bidra i andres liv, og gi tips og råd.
Bloggingen har ført med seg mye bra. Men også mye dårlig. Ting blir tatt feil, og jeg kan også blåse ut med ting som ikke er gjennomtenkt.
Det er min personlighet i et nøtteskall. Manglende impulskontroll, til en viss grad selvfølgelig.

Jeg er spent på å se hvordan denne bloggen utvikles videre. Og hva jeg kommer til å dele med dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar